بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۱۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۰
پرتفوی بورسی، موتور رشد سودآوری شرکت تجلی توسعه معادن و فلزات؛

رشد ۳۳ درصدی ارزش بازار پرتفوی بورسی "تجلی" 

رشد ۳۳ درصدی ارزش بازار پرتفوی بورسی
ارزش بازار پرتفوی بورسی شرکت تجلی توسعه معادن و فلزات در این ماه به یک هزار و ۲۶۶ میلیارد تومان رسیده است که این میزان نسبت به آبان ماه سال جاری ۳۳ درصد را به همراه داشته است.
کد خبر : ۲۷۷۵۷۴

بورس نیوز:
شرکت تجلی توسعه معادن و فلزات با سرمایه ثبت شده ۶ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومانی و ارزش بازار حدودا ۱۴ هزار و ۲۲۰ میلیارد تومانی؛ در آخرین گزارش عملکرد منتهی به آذر ماه خود از ثبت ارزش بازار پرتفوی بورسی یک هزار و ۲۶۶ میلیارد تومانی خبر داده است.

رشد ۳۳ درصدی ارزش بازار پرتفوی بورسی

این میزان در مقایسه با آبان ماه سال جاری ۳۳ درصد رشد را به همراه داشته است، همچنین بهای تمام شده سرمایه گذاری‌های این شرکت نیز به ارزش ۵ هزار و ۶۶۱ میلیارد تومان نسبت به آبان ماه رشد ۵ درصدی داشته است.

رشد ۳۳ درصدی ارزش بازار پرتفوی بورسی

با توجه به ترکیب بهای تمام شده سرمایه‌گذاری‌های "تجلی" درمیابیم که این شرکت بیشترین حجم سرمایه گذاری‌های این شرکت نزد شرکت‌های خارج از بورس است که این میزان با ۴ هزار و ۳۴۹ میلیارد تومان، ۷۷ درصد کیک سرمایه گذاری شرکت تجلی توسعه معادن و فلزات را به خود اختصاص داده است. سرمایه گذاری‌های "تجلی" در شرکت‌های خارج از بورس نسبت به ماه گذشته رشد ۸ میلیارد تومانی را به همراه داشته است.

رشد ۳۳ درصدی ارزش بازار پرتفوی بورسی

«ساخت محصولات فلزی» مهمترین صنعتی است که شرکت تجلی توسعه معادن و فلزات اقدام به سرمایه گذاری در آن به بهای تمام شده ۳ هزار و ۲۱۲ میلیارد تومان کرده است.
گفتنی است این میزان بیش از ۵۶ درصد از سبد سرمایه گذاری‌های این شرکت را به خود اختصاص داده است. 
در حوزه شرکت‌های پذیرفته شده نزد سازمان بورس و اوراق بهادار «استخراج کانه‌های فلزی» مهمترین صنعتی است که "تجلی" به بهای تمام شده ۷۱۰ میلیارد تومان اقدام به سرمایه گذاری در آن کرده است. 
پایان مطلب

اشتراک گذاری :
برچسب ها :
ارسال نظر